על חשיבותה של תדמיתנות על חשיבותם של תדמיתנות ומיתוג וכיצד השקעה בהם מבטיחה, ברוב המקרים, הרחבה של המודעות למוצר ועליה ברווחים.

  

עולם השיווק וקידום המכירות מתפתח תדיר והשירותים בתחום הפכו למבוקשים. כשחברות שונות מעוניינות במיתוג הן פונות לשירותי תדמיתנות או מיתוג. שירותים אלה מסייעים לחברות למצב את עצמן בשוק בו מתמקדת פעילותן המסחרית. אחת ממטרות תהליך גזירה ותדמיתנות היא לבנות תדמית חיובית על ידי שימוש באמצעי תקשורת.

 

אחת ממטרות המיתוג היא ליצור את המראה ואת התחושה המידיים שמזוהים ומוכרים עם חברה מסוימת.זהותה של החברה בשוק יכולה להעלות או להוריד את הרווחים בקלות. בהמשך לכך תדמיתנות טובה יכולה להעלות את ערכו של המוצר והחברה תזכה לרווח גבוה יותר. ככל שחברה תשקיע משאבים בתדמיתנות ובמיתוג, כך ברוב המקרים, היא תזכה למודעות רחבה יותר בקרב הקהל.

 

הדוגמא המובהקת לכך היא קוקה קולה, שמוכרת בכל העולם כולו. כל אדם יזהה את המותג גם אם הוא מבקר בארץ זרה ושמו של המותג יופיע בשפה שהוא אינו יודע לקרוא. הצבע האדום, צורת האותיות והבקבוק מיד נקשרים לעובדה שהמשקה הזה הוא מוצר של חברת קוקה קולה. אלה הם תדמיתנות ומיתוג במיטבם.ככל שהצרכן יראה את המותג בשוק, כך יעלה הסיכוי שהוא ישקול לרכוש אותו. אם המותג וזהותו ישמרו על קונסיסטנטיות, הצרכן יחוש שגם האיכות נשמרת באותה מידה ויהפוך לצרכן קבוע של המותג. המשמעות של המהלך היא שהמוצר חייב לשמור על קונסיסטנטיות שמשקפת את התדמית באותה מידה. 

מתפרה תל אביב

 

שרותי גזירה, מתפרה, תדמיתנות